Strona startowa justinbiebierjak sprawdzic ile zostalo doladowan w mix plusie jak sprawdzić ile doładowania w mixie mi zostało Jak sprawdzić ile zostało doładowań w mixsie jak sprawdzić gdzie jest moja paczka z Kanady
  • okna;pcv;z;nakladkami;aluminiowymi
  • jaki;film;na;walentynki
  • mikado;lyrics
  • gwaB3t na nieletnim
  • bio;selen;cynk
  •  

    justinbiebier

    Temat: Centralny zamek nie zamyka a jak zamknie po chwili otwiera
    Czytając temat najpierw myślałem że jest raczej na pewno uszkodzony któryś z zamków / siłowników w drzwiach. Ale pisząc o zamykaniu klapy jeszcze dałeś mi do myślenia. Coś kojarzę że w coupe bywa też krańcówka pod maską, chyba tuż pod zamkiem. Zobacz czy prawidłowo działa ta, i ta w tylnej klapie, w sensie z miernikiem czy zamykają i otwierają obwód. Nie wiem czy krańcówka pod maską występowała zawsze, czy tylko w wersjach z alarmem czy co. To łatwiej sprawdzić niż podmieniać zamki w drzwiach. Chociaż z druigiej strony pewnie na wyświetlaczu w tym...
    Źródło: 406-klub.pl/index.php?showtopic=12219



    Temat: Golf IV 1.6 nie dziala zamykanie z pilota drzwi kierowcy
    Witam, mam nastepujący problem - Od kiedy nastały ciepłe dni, przestał działać siłownik drzwi kierowcy. Podczas otwierania z pilota otwiera tylko drzwi pasażera. Czasem gdy ide do pracy o 5 rano ... sprawdziłem dokładnie siłownik i wszystkie styki i scieżki. Całość sprawna wszędzie przejścia a wtyczka bez korozji itd. Podłaczyłem siłownik pod 12V z zapalniczki i działa normalnie. Sprawdziłem wiązkę od siłownika do jej końca czyli 2 wtyczek pod dźwignią od otwierania maski. I tu pytanie - co sprawdzić dalej i w którym miejscu ? Nie wiem gdzie idą dalej wiązki i czego moze ... z pilota nie zamkną się też drzwi od pasażera. Alarm tez działa prawidłowo czyli w sumie wszystkie piny i wszystkie styki w siłowniku są sprawne i wiązka raczej działa. Vag pokazywał bład siłownika kierowcy ale niestety dzis wyslalem lapka na gwarancje i nie mam pojecia jaki był dokładny kod błedu :/.
    Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1628937.html


    Temat: dziwny problem z zapłonem-ROZWIAZANIE
    gaźniku układ podciśnienia (sterowanie podcisnieniowe elementami osprzetu silnika) działa raczej sprawnie na przewodach nie widać żadnych peknięć ani przetarć wszystkie siłowniki łącznie z przyspieszeniem zapłonu działają prawidłowo.Dopiero po rozłaczeniu jakiegoś połaczenia spadają obroty silnika , pojawia się nieregularna praca na biegu jałowym. Wiec jest to raczej szczelne. To mogę zobaczyć na stojącym samochodzie z podniesioną maską. Dodatkowo za problemem elektrycznym przemawia fakt że zjawisko zupełnie nie występuje na postoju. Można swobodnie wkrecić się na obroty. Dopiero pod obciażeniem (wyższe ciśnienie w cylindrze trudniejszy zapłon) zjawisko zaczyna występować. nie jestem w stanie sprawdzić co dzieje się pod maską w trakcie jazdy w tej chwili chcę jeszcze wykonać test i podłaczyć zapłon bezpośrednio do akumulatora
    Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=18125


    Temat: maska na siłownikach - HELP!!!!!!
    " />Kalafek napisał ">tylko ze te silowniki sa troche krotsze Hmmm, to trochę dziwne, bo teoretycznie im krótsze są te siłowniki to powinny lepiej pasować /te które sprzedają w sklepach tuningowych i które są niby przeznaczone specjalnie do podnoszenia maski są dużo krótsze/. Ja montując u siebie silowniki najpierw szukałem właśnie krótszych, ale w końcu zdecydowałem się na takie same jak są ... ma siły, musi działać. A najlepiej to trzeba urządzić jakiś nowy zlot i wtedy wszystko się sprawdzi "na żywo" i coś poradzi
    Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=43137


    Temat: mercedes 124 e klasa 1995 brak nawiewu
    Koło całej nagrzewnicy jest zawór do którego doprowadzone jest odpowiednie ciśnienie przewodem koloru zielonego (jak zerkniesz pod maskę to na podszybiu od strony kierowcy jest rozdzielnik ciśnienia - nie wiem jakiego ... poprzez dwa siłowniki pneumatyczne sterowane nadciśnieniem i podciśnieniem, w z klima dmuchanie ciepłego powietrza ze środkowej kratki jest realizowane przez siłownik pneumatyczny na podciśnienie itp. Jeżeli gdzieś tu pojawi się nieszczelność ... w trójniku. Jeżeli po wypięciu którejś rurki reszta funkcji zacznie działać to znalazłeś winowajcę i trzeba szukać w jego układzie, jak po wypięciu każdego dalej nie będzie nic działało to sprawdź...
    Źródło: mb201-124.eu/viewtopic.php?t=17308


    Temat: [W124] Tempomat - jak naprawic?
    Trzeba by najpier zdiagnozować co nie działa - włącznik, sterownik, czy nastawnik a może nie dostaje impulsów o prędkości pjazdu. Bez elektronika się nie obejdzie. Uszkodzeniu ulega po pierwsze sygnał prędkości ... przypadku jakiejś rozbiórki i ponownego składania kabel nie zostaje prawidłowo podłączony, lub "dynda". Po drugie: siłownik pod maską połączony z cięgnem gazu. Jak wiadomo tempomat rozłączany jest po naciśnięciu hamulca więc i tam należy zajrzeć. Jeżeli światła stop działają prawidłowo, to i tak należy sprawdzić wyłącznik - ma on dwie pary styków: w momencie jak jedna łączy, to druga rozłącza.
    Źródło: mb201-124.eu/viewtopic.php?t=2422


    Temat: [E34] Problem z centralnym zamkiem tył
    " />Nie działa i z tyłu centralny zamek, tzn. jak przekręcam kluczyk to tylko kierowcy i pasażera się zamykają i otwierają. Drzwi z tyłu są podłączone bo sprawdzałem do siłownika, ale obydwa są martwe. Co mogło się zepsuć? Co sprawdzić? A i dodam że takie BMW kupiłem. A i jeszcze mam fabrycznego do niego pilota lecz z niego nic nie działa(światełko na pilocie mruga ale bardzo kiepsko). Pod maską jest syrena od alarmu. Ale o co chodzi z tym fabrycznym alarmem i pilotem to nie wiem
    Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=53899


    Temat: [E34] Kupno e34
    " />a jak to sprawdzić? Czy działa albo czy zaraz się nie zepsuje. z wstępnego wywiadu wiem że do zrobienia jest: -blacharka, nie ma dziur tylko drobne ogniska rudej no i ... słychać -do wymiany czujnik temperatury na komputerze ciągle pokazuje 37 stopni -do wymiany pompka spryskiwaczy na zderzaku oraz siłowniki maski oraz tylnej szyby -no i sprzęgło Pompa wtryskowa bez oznak wysiadki,...
    Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=37271


    Temat: [E36] sedan 1991 rok, centralny całkowicie nie działa
    prąd do sterownika dochodzi (+12V). centralny w ogóle nie działa tak jakby go nie było. Nie wiem jak wzbudzić siłowniki na krótko żeby sprawdzić (na który pin podać + ??) , lampka oświetlenia też nie działa przy otwarciu drzwi - ręcznie da się ją włączyć. Sterownik nie wykazuje widocznych objawów spalenia (rezystory, przekaźniki wyglądają na całe). kupiłem już takie auto z niedziałającym...
    Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=53960


    Temat: pomocy-centralny!!!!!
    miałem tak kiedys i był pęknięty jeden z przewodów które sa przy lewym zawiasie maski bagażnika połączyłem zaizolowałem i działa bez problemu Gdyby, nie to że przekrece kluczykiem w drzwiach, natomiast ... bym na to stawiał. Wydaje mi się, że na forum już to było, i tak jak pisze Saku82pl, trzeba by sprawdzić siłowniki - ewentualnie same kostki, może coś nie łączy? Co sie wydaje zabawne elektryk powiedzial mi ze w wiazce kabli ktore ida do silownika wystarczy rozciac jeden kabel(ten starujacy) i zamek z pilota bedzie dziala poprawnie,czy to jest normalne ????? Ech, zo za mądry elektryk. Wziął kasę za naprawę, coś tam dłubnął i powiedział, aby "coś" przeciąć. Czego sam tego nie zrobił? Qdbe ja nie czepiam się się ciebie, tylko nie lubię...
    Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=79639


    Temat: Wyciągnięty akumulator - zamknięte drzwi
    silowniki i op probie przekrecenia kluczyka zgaslo wszystko ... po malym wlamaniu przez otwor na narty silnik i swiatlo w srodku dziala, ale zamki sa zblokowane totalnie. bezpieczniki wszystkie cale- i pod maska i pod kanapa. Pytanie moje brzmi co popsulem i jak to sprawdzic?? przekaznik czy sterownik i ktory to jest bo mam pod kanapą z tyłu dwa duze czarne sterowniki...
    Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=16780


    Temat: Spryskiwacze przed.ref. i komomunikat Reifendruckkontr.inakt
    No nie ) Większość przewodów jest widoczna jak potrzymasz wajchę kilka chwil (o ile silniczek w zbiorniczku działa) To zobaczysz gdzie mniej więcej leci. może być to gdzieś w masce może gdzieś niedaleko zbiorniczka. przede wszystkim otwórz maskę i w tedy włącz spryskiwacze absolutna większość przypadków to zginające się przy zamykaniu maski wężyki od spryskiwaczy idą one z komory silnika do maski po prawym siłowniku maski nie da się ich nie zauważyć ;] to chyba że masz spalony silniczek lub po prostu odłączony. Powodów może być dużo jak będą to problemy elektryczne to najlepiej podpiąć pod komputer ale najlepiej jest sprawdzić samemu czy to nie problem fizyczny zanim zacznie się wykładać kasę bo nie jeden pseudo mechanik lub elektryk tylko czeka aż ktoś taki się zjawi aby go naciągnąć zostawisz samochód on podejdzie wciśnie wężyk w uchwyt który jest na siłowniku podnoszącym maskę a powie Ci że wymienił silniczek i się należy 200zł
    Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=98934


    Temat: M50 525i
    jerzy, sprawdz czy ma ABS i czy dziala tester lakieru... silowniki maski/bagaznika czy sa sprawne ( u mnie musze wymienic ) czy klima dziala... po kolei wszystkie nawiewy obczaj ogrzewanie szyb. ... razy najlepiej zanim kupisz, zawsze sie o czyms zapomni. sprawdz czy nigdzie wiatr nie wpada Szczerze na Twoim miejscu bralbym 540 w full opcji z sekwencja u mnie jest taka za...
    Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=64788


    Temat: Problem z centralnym zamkiem
    witam, Aby wyjaśnić na czym polega mój problem muszę troszkę napisać. Mianowicie, wyciągałem całą instalację elektryczną z auta, na skutek czego musiałem rozłaczyć alarm (PRESTIGE AMBASADOR 250s) i centralny zamek (EBS ST-1000). podczas podłanczania alarmu i centalnego zamka do nowej wiązki nastąpił problem. Otóz, najpierw podłączyłem alarm według schematu, sprawdziłem, działa. Następnie do alarmu dopiąłem centralny zamek i tutaj już wyżej wspomniany problem, otóż siłowniki nie działają. Wszystko podłączyłem według schematu, czyli alarm: czarny - masa czerwony - stały plus (podpiąłem pod stacyjkę) biało-czarny - syrena 2x biały - podpiąłem do kierunkowskazów żółty ... biały - ? pomarańczowy - ? ciemnozielony - wyłącznik maski jasnozielony - ucięty chyba brązowy - podpięty pod czujnik w drzwiach centralny zamek: czerwony - +12 ze stacyjki czarny - masa żółty - (powinien być podłączony albo do pomarańczowego albo do pomarańczowo-białego w alarmie) żółto-zielony - podłaczony do +12 na stacyjce biały, brązowy, zielony, niebieski - podłączone do siłownika czarny - podłączona masa do czujnika w drzwiach dodam że wszystko jest montowane w polonezie, uprzednio też tu było. Jak wyżej wspomniałem, alarm działa, ale centralny zamek nie chce działac (siłowniki nie chodzą). Gdzie...
    Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1313837.html


    Temat: Brak mocy / rozwiązanie - brudny filtr paliwa
    Co jest nie tak? Otwórz maskę i sprawdź wężyki podciśnienia. Do obudowy filtra (a w zasadzie vacuum chamber, czyli rezerwuaru podciśnienia) dochodzą 4 gumowe fi < 1cm rurki. Jeśli masz 4 ... dole i przy pracującym silniku przytknij palec do cypka na obudowie filtra. Powinno ssać powietrze. Znaczy to , że masz źródło podciśnienia działające. Warto też sprawdzić, czy działa siłownik turbo - ... 'teleskopika' - siłownika podciśnieniowego widać przy 'gazowaniu' silnika - zmienia się geometria turbo. Jeśli jest podciśnienie a siłownik nie działa to szukaj na wężyku filtr powietrza-turbo. Masz tam zawór jednokierunkowy, tłumik (zielone puszeczki widoczne po zdjęciu plastikowej osłony silnika). Można je sprawdzić ręcznie (a raczej 'ustnie'). Jest też elektrozawór, za pomocą którego komputer steruje turbiną. Jeśli siłownik turbo nie reaguje na obroty a podciśnienie jest, możesz spróbować spiąć wężyki idące do elektrozaworu 'na krótko', czyli odpiąc je i połączyć kawałkiem rurki - siłownik powinien ruszyć się. Zobaczysz wtedy, czy to 'wina' elektrozaworu lub sygnału z komputera. Nie wolno jeździć z ominięciem elektrozaworu - nie ma wtedy sprzężenia zwrotnego i można zniszczyć turbo zbyt wysokimi obrotami. Edit: Przeczytaj część o układzie podciśnienia w temacie http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=62239&postdays=0&postorder=asc&start=0...
    Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=75967


    Temat: opis jak zalozyc zamek centralny
    całość do akumulatora albo zasilacza i sprawdzić jak działa. Jeśli w ogóle chodzi, ale z oporami trzeba jeszcze podgiąć szprychę albo przenieść siłownik wywiercając minimalnie otwory obok starych ( ja podłożyłem miedzy blachę a siłownik jeszcze nakrętki 10 i u mnie chodzi cacy). Teraz jak przeciągnąć kable: Ponieważ ja nie mam przelotek między drzwiami a karoserią zrobiłem tak: wywierciłem dziurę w drzwiach ... wejdzie i prawie całą rękę. Później w otwory wsadziłem czarne plastikowe osłony na kable ( takie jak są pod maską do izolowania kabli). Puściłem kable przez otwory do kierunkowskazów przednich bocznych (jak otworzymy drzwi to będziemy widzieć jak biegną nad nadkolem). Ja wsadziłem drut w środku maski i ojciec ciągnął drut, później przykleiłem kable i poszło. Ze stroną pasażera robimy tak samo. Jesli chodzi o kable to ja puściłem pod maską u góry pod szybą nad silnikiem wycieraczki tam są jakieś kable to połączyłem taśmą. Jak już przeciągniemy to też w dziury od...
    Źródło: forum.twingo.pl/viewtopic.php?t=1957


    Temat: [w124] Problem z utratą ciśnienia z pompy vacu
    Witam, po wymianie parownika klima śmiga aż miło, prawie wszystko gra ale... Pokrętła regulacji temperatury ustawione na minimum (niebieska kropka) wieją zimnym wszystkie nawiewy, działa regulacja świateł, pneumatyczne zagłówki i zamknięty obieg powietrza. Gdy chociaż jedno pokrętło regulacji temperatury zdejmę z pozycji minimum to automatycznie przestaje wiać środkowa kratka i traci się ciśnienie w układzie (nie działają w/w rzeczy). Wyjąłem poduchę pasażera, sprawdziłem powpinane przewody do zaworu i wydaje się być ok, przewody powpinane do siłowników zamkniętego obiegu powietrza też ok, puściłem nawet na około drugą rurkę doprowadzającą cisnienie do zaworu spod trójnika spod maski - bez zmian. miałem jeszcze takie zjawisko, że gdy pokrętło regulacji siły nawiewu przekręciłem z pozycji I na kropkę to nagle wydobywało się dziwne syczenie ale za chiny nie umiałem znaleźc skąd Druga sprawa - klime nabijałem ale nie ma max, jest jakieś 0,7 kg żeby sprawdzić czy nigdzie nie cieknie i jak jadę to co jakiś czas mi trochę ... idzie do zaworu. Czy możliwe, że to przez to, iz nie jest ona w środku podpięta do tego siłownika? Nie przypominam sobie abym ją wpinał ale nie pamiętam też zebym ją odpinał Więc: Po wypięciu w/w rurki i zatkaniu jej obojętnie czy klima wlaczona czy nie - ciśnienie jest w układzie dobre - wszytsko działa. teraz pytanie czy jest to wina wypiętego przewodu z siłownika czy z dziury (tak jak u mnie w dawcy ) w siłowniku. Jutro się za to wezme i mam nadzieję, że nie trzeba będzie wyciągać całej czarnej skrzyni...
    Źródło: mb201-124.eu/viewtopic.php?t=16824


    Temat: [E36] Ogólna awaria elektryki po wymianie lamp
    pogrzebałem pod maską, wróciłem żeby włączyć światła i zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Światła się świeciły, ale radio padło momentalnie a potem pojawiły się następujące problemy: - Kontrolka ABS się zapaliła - Kierunki nie działają prawidłowo (brak rytmu, dziwnie dźwięki) - Radio nie chce się włączyć, z głośników tylnych lecą na przemian szumy i impulsy - Buczenie z okolic śilnika (chyba z ... siadał, nie działały już siłowniki od centralki, oświetlenie kabiny bardzo słabe. Tutaj obrazek jedynej ingerencji w elektryke, zaznaczam, że przy pierwszym tescie świateł wszystko działało jak należy. Dopiero przy ponownym podłączeniu pojawiły się problemy. Obecnie akumulator jest wyjęty z auta i się ładuje. Małe bezpieczniki nie są przepalone. Niestety nie wiem jak sprawdzić te duże kostki. W razie czego foto samych lamp,...
    Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=46506